نمیدونم چطور باید شاد بود واز شادی نوشت وقتی تمام غمهای دنیا تو دلته؟!! 

       میخواهم کفر نگم ٬نا امید نباشم٬مثبت فکر کنم...ولی آخه مگه میشه؟ 

       دلم میخواهد برم ایران فقط واسه یک روز کلی دلتنگم. 

       نه واسه دیدن کسی٬ نمیخواهم کسی را ببینم از دوشمنهای دوست نما متنفرم.

       فقط میخواهم واسه دیدن کسی برم که دیگه حتی نمیتونم چشمهای مهربونش را  

       ببینم.

       میخواهم با تمام قدرت فریاد بزنم بگم که چقدر جای خالیش عذابم میده٬چقدر نبودنش 

      غیر قابل تحمله٬چقدر خستم٬چقدر از نبودنش شکستم و هیچ شدم و بگم که چقدر دلم  

       میخواهد که منم نباشم...

     

نظرات 18 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.vazhe-dar-ghafas.blogfa.com

سلام

/ای کاش می توانستم

خون رگان خود را من

قطره قطره

بگریم

تا باورم کنند...
......

سرافراز باشید

شهرزاد پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.mqshogheyegomshode1.blogfa.com

سلاااااااااااااام گلم.مثل همیشه توپ بود

کیا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://parastouha.persianblog.ir

سلام آزی جان خوبی
میبینم که داری مثلا شاد آپ میکنی:Dالبته نه یه پست شاداااا.... یه کلمه (شاد):D همینش هم خوبیه:D
پیشنهاد میکنم در یه موقیت مناسب تنهایی بری ایران نه برای دیدن فک فامیل... بی خبر بری که کسی دنبالت نگرده:D
همونجایی که گفتی بری.. بعدشم یه مشهد... ولی تنهایی که فقط خودت باشی و خودت
یه تور بگیر برو
فکر کنم اینجوری بهت خوش بگذره و میتونی یه کم تمدد اعصاب هم بکنی
بعدش دیشب آپ کردم ولی انقدر خسته بودم که دیدم نمیتونم بشینم خبر آپ بدم گذاشتم امروز بشینم سرش:D

امیر پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام آبجی مهربونم اعیاد مبارک دیدی گفتم خبریه
چشات روشن
دیدم خبرایییییییییییییییییییی
معلوم بود ازکلامت خوب چشم ودلت روشن
شکرخدا شکرخدا
دلم سبک شد لااقل این هم غنیمتی ست خوشبحالتتون
باورت میشه حسودیم میشه به زندگیت کاش میتونستم بغلت کنم وحسابی ازدلتنگیام ...........
گریه کنم وبگم تا بفهمی واقعا دلتنگی وپوچی وبی هدفی وناامیدی معنیش چیه وبفهمی خوشبخت ترین انسان هستی قدر لحظاتتو بدون دوست دارتون خود خودم
ابجی مهربونم قدر دنیات ولحظاتتو بدون خوشبحالتون
خواهشا دعا کن منم ازاین وضع ازاین نابسامانی
نجات پیدا کنم واقعا دیگه نمیتونم نمیتونم ادامه بدم

سارا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی
آهنگ اشتیاق دلی دردمند را
شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق
آزار این رمیده ی سر در کمند را
بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت
اندوه چیست، عشق کدامست، غم کجاست
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست
دلتنگم، آنچنان که اگر بینمت به کام
خواهم که جاودانه بنالم به دامنت
شاید که جاودانه بمانی کنار من
ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت
تو آسمان آبی آرام و روشنی
من چون کبوتری که پرم در هوای تو
یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم
با اشک شرم خویش بریزم به پای تو
بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح
بگذار تا بنوشمت ای چشمه ی شراب
بیمار خنده های توام، بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی، گرم تر بتاب

اعیاد مبارک یلدات مبارک

آرش جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogfa.com

چه دل تنگی بزرگی داری.من نمی دونستم ایران نیستی.
امیدوارم همه غم و غصه هایی که داری به آخر برسند و بذر امید و شادی در دلت جوونه بزنه

مایسا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.maiysa.blogspot.com

من همون دختری هستم که تو وبلاگ پلنگ خان صورتی کامنت گذاشته بودم و شما کلی اضهار تعجب کرده بودید می تونم بپرسم از چی اینقدر دهنتون باز شده بود؟اصلا در جریان موضوع بودید یا نه؟

مهدی==دفتر عشق جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com

آرزو دارم همیشه در کنارم باشی ،
یار و یاورم باشی ،
سرپناهی برای
این قلب عاشقم باشی!

[گل][گل][گل][گل][گل]

سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

[قلب]***دفتر عشق به روز شد ***[قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

[قلب][گل]یلدات مبارک[قلب][گل]

شاد باشی [گل]
.......................
نوشته قشنگیه ....

mehdi_sf جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

گر چه آن گل به دلم آتشی افروخته است نکنم شکوه که چون غنچه لبم دو خته است با همه خون دل و سوز درون خا مو شم که لبم دوخته است آن که دلم سو خته است دل هم از صحبت من روی بتا بد چه کنم با تو آمیخته و خوی تو آمو خته است

رامین جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ http://ramyn.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم
خوبی ؟ غمگین نباشی
یعنی چی جه فرقی میکنه کی باشی
خودت باش همون آزی...که میشناسیش
شاید هنوزم دیر نیست ...
تقدیر بی تقصیر نیست ...

mehdi_sf جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

دستها با لا بود. هر کسی سهم خودش را طلبید سهم هر کس که رسید داغ تر از دل ما بود ولی نوبت من که رسید سهم من یخ زده بود ! سهم من چیست مگر؟ یک پاسخ ! پاسخ یک حسرت! سهم من کوچک بود قد انگشتانم عمق آن وسعت داشت وسعتی تا ته دلتنگی ها شا ید از وسعت آن بود که بی پاسخ ماند!

فرزاد جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
آسمان تو چه رنگ است امروز؟
افتابی ست هوا
یا گرفته است هنوز
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آسمانی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست
آنچه می بینم دیوار است

امیدوارم هزار شب به زیبایی یلدا رو داشته باشید


موفق باشید

ماهی زلال پرست شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://newgalaxy.blogsky.com

دریا با شکوهه هم آروم هم طوفانیش، خب خیلی جذابه و حس کردنش عجیب، مظهر بزرگی و پاکی و... اما اقتدارش و راز ماندگاریش به عمقشه کمی به عمیق بودن بیاندیش!!!!!

ماهی زلال پرست شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

راستی یلدای اهورایی بر شما مبارک به امید روزهای بلند و آفتابی

میثم یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

معطل نکن، شاید وقت کم بیاری

پلنگ خان صورتی دامت برکاته یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://pal65.wordpress.com

بپا وقت برگشتن به ایران مصداق اون شعر شهریار نشی:
«آمدی جانم به قربانت ولی...»

mehdi_sf جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ق.ظ

سلا م خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد