قلب من همچنان ادامه میدهد

هر شب در رویاهایم

تو را می بینم؛تو را احساس میکنم

به این دلیل میدانم تو به راهت ادامه میدهی

از فاصله های دور بین ما

آمده ای که نشان دهی پا بر جا هستی

نزدیک یا دور هر کجا که باشی

معتقدم که این قلب پا بر جاست

یک بار دیگر این درب را بگشا

تا ببینی اینجا در قلب منی

و قلب من همچنان ادامه میدهد

عشق یکبار به سراغ ما می آید

و برای یک عمر عاشق می مانیم

و هرگز نگذاریم برود تا زنده هستیم(تا مرگ)

عشق زمانی شروع شد که به قلبم آمدی

یک زمان خوب که به آن دل بستم

تا زنده هستم ادامه خواهیم داد

نزدیک یا دور هر کجا که باشی

یقین دارم آن قلب ادامه خواهد داد

یک بار دیگر درب را بگشا

تا ببینی اینجا در قلب من هستی

و قلب من همچنان ادامه خواهد داد

تو اینجا هستی چیزی مرا نمی ترساند

و میدانم قلبم ادامه خواهد داد

ما همیشه پا بر جا هستیم

در قلب من جای تو امن است

و قلب من همچنان ادامه میدهد

نظرات 2 + ارسال نظر
اشک و لبخند یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ق.ظ http://ashko-labkhand.blogsky.com

سلام خیلی خوشم اومد خیلی قشنگ بود

ترانه های عاشقانه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ق.ظ http://cityoflove.blogsky.com

سلام شعر قشنگی بود به من هم سر بزن دوست دارم نظر شمارو بدونم ودر نظر سنجی در باره انتخابات هم شرکت کنید خدا نگهدار تا بازدید بعدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد